Přejít na obsah Přejít na navigaci

OMEZENÍ ÚŘEDNÍCH HODINY MĚÚ ÚSTÍ NAD ORLICÍ

V souladu s usnesením vlády České republiky č. 55 ze dne 22. ledna 2021 o prodloužení nouzového stavu v souvislosti s epidemií viru SARS CoV-2 se do 14. února 2021 pro veřejnost prodlužuje omezení provozu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, a to na dva dny v týdnu po pěti hodinách. Úřední hodiny jsou stanoveny na pondělí a středu, vždy od 08:00 do 10:00 hodin a od 14:00 do 17:00 hodin.

Žádáme proto občany, aby při vyřizování svých záležitostí dávali i nadále přednost písemnému, elektronickému (e-mail: podatelna@muuo.cz, ID datové schránky: bxcbwmg) či telefonickému kontaktu (+420 465 514 111) před osobním. Pokud na úřad musíte přijít osobně, pak to bude možné pouze ve výše stanovených hodinách. Vaše písemná podání mimo stanovené úřední hodiny je možné vkládat do podacího boxu umístěného u vstupu do radnice (vpravo). Dotazy související s fungováním Informačního centra Vám rádi zodpovíme na tel. +420 465 514 271. 

Děkujeme za pochopení.

informujou 1020 městsky urad