Přejít na obsah

Od 19. dubna 2021 provoz Městského úřadu Ústí nad Orlicí probíhá v níže uvedených úředních hodinách a provozní době s technickou přestávkou vždy od 11:00 do 12:00 hod. Informační centrum je do odvolání uzavřeno, dotazy Vám rádi zodpovíme na telefonu +420 465 514 271.


Úřední hodiny MěÚ: 
Pondělí 8:00 - 17:00
Středa 8:00 - 17:00

Úřední hodiny jsou stanoveny v zájmu veřejnosti, kdy jsou všichni úředníci městského úřadu povinni být na svém pracovišti, pokud nemají ke své nepřítomnosti závažný důvod (např. nemoc, dovolená).  

Provozní doba MěÚ: 
Úterý 8:00 - 15:00
Čtvrtek 8:00 - 15:00
Pátek 8:00 - 14:30

 Ověřování listin a podpisů - polední přestávka 11:00 - 12:00 hodin.

Provozní doba podatelny MěÚ: 
Pondělí 8:00 - 17:00
Úterý 8:00 - 15:00
Středa 8:00 - 17:00
Čtvrtek 8:00 - 15:00
Pátek 8:00 - 14:30

V tyto dny se Vám rádi budeme věnovat, ale pracovníci městského úřadu mohou být ze služebních důvodů mimo pracoviště, proto je možné předcházející telefonické objednání - kontakty ZDE.

Evidence motorových vozidel a řidičské průkazy - Z důvodu zajištění provedení požadovanéhu úkonu se poslední převzetí žádosti od zákazníka provádí 30 minut před ukončením provozní doby.   

Provozní doba Informačního centra:

Mimosezonní (září - červen) Sezonní (červenec - srpen)

Po - Pá 07:00 - 17:00

Po - Pá 07:00 - 17:00
So 08:00 - 11:00 So 09:00 - 14:00
  Ne 09:00 - 14:00