Přehled kontaktů

Kancelář tajemníka

Kancelář tajemníka v oblasti samostatné působnosti zejména:

  • zabezpečuje dodržování platné právní úpravy o státním znaku a státní vlajce,
  • zabezpečuje zadávání veřejných zakázek města při zajišťování provozu úřadu podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, připravuje podklady pro rozhodování orgánů města,
  • zabezpečuje zveřejňování smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv),
  • na úseku podatelny třídí zásilky, vede evidenci zásilek došlých a určených k odeslání podle spisového a skartačního řádu a zajišťuje kurýrní službu,
  • na úseku provozu úřadu a hospodářské správy zabezpečuje provoz, údržbu a opravy budov úřadu, včetně jejich vybavení, a to zejména technickým zařízením, nábytkem, dále zabezpečuje nákup odborné literatury a periodických publikací, ochranných pracovních prostředků,
  • zabezpečuje běžnou údržbu referentských motorových vozidel, eviduje žádosti o přidělení referentských vozidel na pracovní cesty, vede evidenci cestovních příkazů,
  • zabezpečuje podklady o škodních událostech pro tajemníka MěÚ a škodní komisi,
  • zabezpečuje provoz a běžnou údržbu plynových kotelen v budovách městského úřadu, včetně pravidelných revizí,
  • spravuje spisovnu městského úřadu podle zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a vnitřních předpisů úřadu, v souladu se spisovým řádem úřadu a Instrukcí MVČR,
  • zajišťuje organizačně-technické činnosti spojené s jednáním RM, ZM a poradami starostů obcí správního obvodu,
  • administrativně zajišťuje činnost starosty, místostarostů a tajemníka úřadu, vede evidenci zápisů z jednání komisí rady města a výborů zastupitelstva, zabezpečuje zápisy z jednání rady města, zastupitelstva města a porad vedoucích zaměstnanců úřadu a vede jejich evidenci, vede evidenci stravenek a centrální evidenci smluv města a zajišťuje ve spolupráci s ostatními odbory partnerské vztahy města,
  • vede evidenci usnesení zastupitelstva a usnesení rady a sleduje plnění termínů uložených úkolů,
  • vede archiv dokumentů souvisejících se zasedáními zastupitelstva a rady,
  • vede evidenci stížností a petic adresovaných orgánům města,
  • zajišťuje uzavírání smluv o nájmu nebytových prostor za účelem zřizování volebních místností pro činnost okrskových volebních komisí na území města,
  • zabezpečuje vyvěšování dokumentů na elektronické úřední desce úřadu,
  • zajišťuje vybrané agendy sociálního fondu.

 

Součástí kanceláře tajemníka je oddělení informatiky, které zajišťuje zejména:

  • koncepční rozvoj a komplexní provoz informačního systému městského úřadu a jeho propojení a koordinaci se státním informačním systémem, ostatními orgány a obcemi,
  • správu počítačové sítě, PC a ostatních koncových zařízení a periférií a dalších technických periférií včetně nákupu HW, SW,
  • bezpečnost informačních systémů s utajovanými skutečnostmi,
  • provoz veškeré kancelářské, výpočetní a komunikační techniky úřadu,
  • běžnou technickou údržbu výpočetní techniky,
  • zajišťuje instalaci, konfiguraci a nastavení uživatelských přístupů do informačních systémů města,
  • komplexní zálohování dat umístěných na datových úložištích technologického centra města
  • zabezpečuje zadávání veřejných zakázek města v oblasti výpočetní a komunikační techniky a informačních systémů, podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, připravuje podklady pro rozhodování orgánů města,
  • plnění úkolů eGovernmentu,
  • provoz elektronické podatelny,
  • užívání počítačových programů úřadu,
  • komplexní evidenci softwarového vybavení úřadu a její předávání jednotlivým uživatelům,
  • aktualizaci internetových stránek města a městského úřadu,
  • ochranu dat v městském informačním systému před ztrátou a neoprávněným použitím,
  • provádění průběžné měsíční kontroly oprávněnosti využívání výpočetní a telefonní techniky úřadu a předávání výsledků tajemníkovi,
  • nezbytnou spolupráci v oblasti informačních systémů s příspěvkovými organizacemi města a s organizacemi s majetkovou účastí města.

Kancelář tajemníka vykonává státní správu v základním rozsahu přenesené působnosti obecního úřadu a v rozsahu pověřeného obecního úřadu:

  • na úseku práva shromažďovacího podle zákona č. 84/1990 Sb., o právu shromažďovacím, ve znění pozdějších předpisů, (např. přijímání oznámení o shromáždění, rozhodování o zákazu shromáždění),

  • na úseku voleb podle zákona č. 247/1995 Sb., o volbách do Parlamentu České republiky a o změně a doplnění některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 130/2000 Sb., o volbách do zastupitelstev krajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 491/2001 Sb., o volbách do zastupitelstev v obcích a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 62/2003 Sb., o volbách do Evropského parlamentu a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 275/2012 Sb., o volbě prezidenta republiky a o změně některých zákonů (zákon o volbě prezidenta republiky), zajišťuje zejména organizační zabezpečení voleb, registraci kandidátních listin,

  • na úseku voleb připravuje starostovi podklady pro plnění jeho úkolů podle volebních zákonů,

  • na úseku přípravy a provedení sčítání lidu, domů a bytů postupuje podle instrukce Českého statistického úřadu.

  • zpracovává došlou korespondenci související s vyhledáváním dokumentů vzniklých z činnosti bývalého Okresního úřadu Ústí nad Orlicí a z Městského úřadu Ústí nad Orlicí. Vyhotovuje kopie dokumentů, popř. jiné úkony související s uloženým materiálem, které jsou nutné k jejich vyřízení.

 

Hájková Radomíra, Bc. Vedoucí odboru
465 514 233
777 736 559


Budova: Sychrova 16
Číslo dveří: 237

Břízová Lucie asistentka starosty města
465 514 235
725 092 528


Budova: Sychrova 16
Číslo dveří: 207

Habrová Karina, Bc. asistentka starosty města
465 514 236
731 453 503


Budova: Sychrova 16
Číslo dveří: 207


Řehůřek Josef správce administrativních budov úřadu, autoprovoz, agenda oznámení o konání shromáždění
465 514 224
777 736 317


Budova: Sychrova 16
Číslo dveří: 247

Kovářová Renata podatelna
465 514 269
736 516 269


Budova: Sychrova 16
Číslo dveří: 100

Košnarová Iveta podatelna
465 514 200
774 736 560


Budova: Sychrova 16
Číslo dveří: 100


Smolová Alena zásobování kancelářskými potřebami, ekonomka
465 514 238
777 736 791


Budova: Sychrova 16
Číslo dveří: 218

Čajka Jiří, Ing. Oddělení informatiky - vedoucí
465 514 310
777 736 323


Budova: Sychrova 16
Číslo dveří: 233

Černoch Zdeněk Oddělení informatiky - informatik
465 514 252
777 736 321


Budova: Sychrova 16
Číslo dveří: 232


Prokeš Lukáš Oddělení informatiky - informatik úřadu,webmaster
465 514 211
777 590 792


Budova: Sychrova 16
Číslo dveří: 232