Přehled kontaktů

Tajemník úřadu

Útvar personální a mzdové agendy pod tajemníkem úřadu zajišťuje:

a)  komplexní personální agendu zaměstnanců města zařazených do úřadu a ostatních zaměstnanců města, pracovně právní vztahy zaměstnanců, a to zejména:

          • vedení agendy pracovních smluv, pracovních náplní zaměstnanců města, dohod o pracovní činnosti a dohod o provedení práce,

          • plnění požadavků jednotlivých odborů na obsazení funkčních míst, dále administrativu s výběrovými řízeními podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,

          • zpracování a realizaci adaptačních plánů nových zaměstnanců,

          • evidenci osobních spisů a jejich archivaci,

          • zpracování a realizaci systému pravidelného hodnocení zaměstnanců,

          • zpracování personální strategie úřadu,

          • pravidelný přezkum a vyhodnocení kompetencí zaměstnanců,

          • kontrolu dodržování stanovených limitů počtu zaměstnanců a související výkaznictví,

          • sledování dodržování stanoveného podílu zaměstnanců se zdravotním postižením,

          • zpracování rozvrhů čerpání dovolené zaměstnanců města,

          • kontrolu evidence a dodržování pracovní doby zaměstnanců,

          • kontrolu dodržování režimu dočasně práce neschopného zaměstnance,

          • praxi studentů a stážistů na úřadě,

          • vyřizování požadavků zaměstnanců z oblasti sociální politiky,

          • agendu sociálního fondu (benefity),

          • vedení agendy lékařských prohlídek zaměstnanců,

          • personální agendu členů zastupitelstva města, rady města, výborů zastupitelstva města a komisí rady města,

          • zpracování platových výměrů pro ředitele příspěvkových organizací

          • správu registrovaných agend a jejich činnostních rolí ve smyslu zákona č. 111/2009 Sb., o základních registrech, ve znění pozdějších předpisů, a ohlašování působnosti městského úřadu v jednotlivých agendách a činnostních rolích v Agendovém informačním systému Registru práv a povinností (RPP AIS Působnostním),

          • plnění povinností vyplývající ze zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů, zejména identifikuje a zapisuje do centrálního registru oznámení veřejné funkcionáře definované v ustanovení § 2 citovaného zákona, informuje tyto osoby o povinnosti podat v zákonné lhůtě příslušné oznámení (vstupní nebo výstupní),

          • úkoly na úseku odborného vzdělávání a prohlubování znalostí zaměstnanců, ověřování zvláštní odborné způsobilosti v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,

          • provádění systematizace pracovních míst (program VEMA),

b) komplexní mzdovou agendu zaměstnanců města, členů zastupitelstva, členů rady a předsedů komisí a výborů,

c) agendu pojistného na sociální pojištění, důchodového pojištění, zdravotního pojištění zaměstnanců města a pojištění odpovědnosti organizace za škodu,

d) veškeré mzdové a související statistické výkazy,

e) roční zúčtování daně z příjmu ze závislé činnosti,

f) evidenci zdravotních pojišťoven všech zaměstnanců města,

g) zabezpečuje plnění úkolů zaměstnavatele na úseku bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.

Klement Marcel, Ing. Tajemník úřadu
465 514 222
774 736 563


Budova: Sychrova 16
Číslo dveří: 212

Broulíková Jana, Bc. vedení personální agendy
465 514 243
736 525 146


Budova: Sychrova 16
Číslo dveří: 252

Lukesová Iva vedení mzdové agendy
465 514 241
736 516 279


Budova: Sychrova 16
Číslo dveří: 252